sobota 14. září 2013

Brož





Během své dovolené v Jeseníku jsem v srpnu navštívila výstavu JESENICKÉ VÝTVARNÉ SKUPINY.

A zaujaly mě tyto autorské šperky Jarky Chovancové.
Neodolala jsem-nešlo to.

GAŤULÁK LETNÍ z hmoty FIMO  je už měsíc u nás:-)


10 komentářů:

  1. Evi, ten je nádherný ....jako živý .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm.....pěkný úlovek:-) pa Ela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi a krásný začátek týdne.brož je nádherná a velmi originální,umím si toho broučka představit na klopě,nebo čepici.paráda :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zdravím Šárko, já ho dám asi na šátek.Eva

      Vymazat
  4. Nádherný! Evi, brože tohoto typu miluji, nakoupila jsi dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi, ten je krásný:-) Asi před rokem jsem byla na kurzu práce s FIMO hmotou a je to strašná makačka, zlaté korálky:-D Ale vypadá to krásně (Když to někdo umí) :-D Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky obdivuji,s hmotou jsem nikdy nedělala.

      Vymazat