čtvrtek 26. září 2013

Nová láska ( kočičí) mého syna.
Pěkný mazel:-))

Kanadská sphynx






8 komentářů:

  1. Miluju kočičky a takovouhle musí být krásný hladit.kůže musí být jemňounká.chodíme na výstavy koček,ale pohladit takovou nikdo nenechá.krásná míca :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na syna vztek,dokud jsem si ji sama nepohladila. Číča si mě získala na první dotek:-)

      Vymazat
  2. Tahle kočka je má tajná láska. Ale prý jen přes mužovu mrtvolu;-). Hned bych si ji pohladila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to bylo taky přes moji mrtvolu:-))))....ale syn má svůj byt,tak se nedalo nic dělat. .....a dobře udělal. Moje předsudky jsou dávno pryč...je to nejhezčí a nejmilejší číča:-)) Hlazení je nádherné.Pořiď si jí!!!!

      Vymazat
  3. Také máme doma kanadskou sphynx a přísahám, že kdo pozná sphynxí povahu, už nikdy nebude chtít jinou kočičku ;-) Je nádherná, ať se jim spolu hezky žije ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko ,to věřím.....nikdy jsem kočičku nechtěla a tohle je úplně něco jiného. Jsem z ní nadšená:-)...díky za návštěvu a milý komentář.

      Vymazat
  4. Je úžasná!Hezký den:-)Věra

    OdpovědětVymazat