sobota 10. listopadu 2012

sobota






Dneska bylo venku neútulno-pošmourno, samý kouř.

Chybělo mi sluníčko, tak jsem si musela doma rozsvítit.

Taky se mi podařila konečně lepší fotka lampičky.


Už jsem psala Ježíškovi-snad mě vyslyší:-)))... nový foťák mocccc móóóccc nutně potřebuji.
Hezký víkend všem.

6 komentářů:

  1. MOC HEZKY JE U VÁS.
    PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byla jste tu vítána:-) Hezký večer i vám.Eva

      Vymazat
  2. Evičko, kdybych to věděla, poslala bych ti trochu sluníčka, u nás celý den nádherně svítilo .....moc se mi líbí tvé zrcadlo nad jídelním stolem, má ůžasný rám ...... a ty hvězdičky, nááádhera ......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bylo sluníčko jen po ránu...a zítra má pršet,takže nic moc.Hvězdičkám se to asi nelíbí-během večera třikrát spadly-hihi.Tak s nimi musím něco udělat. Eva

      Vymazat
  3. Evi, hvězdičkový řetěz je úžasný.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je starý,vytáhlý po několika letech,ale parádu stále dělá:-)..hned je tu útulněji.Na podzim mám ráda hodně světýlek a svíček:) Eva

      Vymazat