sobota 17. listopadu 2012

Perníčky


(inspirace:  http://pinterest.com/ )

Už se těším na pečení :-).....první várka medových perníčků mě čeká příští týden=budou  to perníky mikulášské..

Výborný a osvědčený recept:

50 dkg hladké mouky
25 dkg moučkového cukru
2 vejce
10 dkg másla
2 lžíce medu
2 lžíce rumu
perníkové koření

půl lžičky jedlé sody


Vypracujeme tuhé těsto,dáme ho do lednice odpočinout. Vykrájené tvary před pečením potíráme vlažnou vodou. Pečeme v horkovzdušné troubě na 170 st.

Perníčky jsou měkké a k jídlu jsou za 2-3 dny.

2 komentáře:

  1. Ahoj Evičko, taky se na ně příští víkend chystám,.... podobný recept mám od úžasné tchýňky mojí sestry, má zlaté ručičky přes perníčky, vždycky žasnu, co z nich všechno dokáže,... každý rok peče mým klukům na Mikuláše "perníkový domeček", který má na střeše perníčky s čísly / adventní kalendář/, oni si každý den jeden odloupnou a sledují, za jak dlouho budou Vánoce ....... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já peču pro manžela:-)))...a na Vánoce z dvojité dávky.Jiné cukroví už ani nechce( a já jsem ráda, že po mně nechce 20 dalších druhů.Eva

      Vymazat