úterý 13. listopadu 2012


Další přírodní dekorace

.....po roce jsem  "oprášila" kbelík z ikeácké loňské vánoční kolekce

.....a přidala modřínové větvičky z víkendu ...

6 komentářů:

  1. Evi, moc hezké dekorace a doma to máte také pěkné:-)) měj se krásně Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,děkuji za návštěvu.Moc se mi nedostává času,ale snažím se stále něco obměňovat.Stačí maličkost...E.

      Vymazat
  2. Evi, vidím,že taky budu muset začít pomalu vytahovat a oprašovat. Máš to moc pěkné.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko,taky mám ještě pár krabic s poklady v záloze....a samozřejmě jsem neodolala letošní nabídce.Před rokem jsem spoustu věcí povyměnila-podarovala kámošky, mamku a už zase tahám domů nové-manžel šílí:-)))Eva

      Vymazat
  3. kouzelná atmosféra ... mě zaujal hlavně ten kámen ... miluji šutry ... děkuji za inspiraci krásný den Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šutřík je strašně letitej...manžel ho našel,když kopal základy chajdy.Myslíme si,že je z mohyl-v okolí bylo pohřebiště.A já mu vynadala,co mi to tahá zase domů-hihi:-)Eva

      Vymazat