středa 14. listopadu 2012

Dopis


40 dní zbývá do Vánoc........čas neúprosně letí........přišlo období psaní ježíškovských dopisů ( aby Ježíšek náhodou neminul cíl)


Milý Ježíšku,
jako každý rok jsem byla moc moc hodná, snažila jsem se, co mi síly stačily. Myslím,že bych si zasloužila......nebo by mi to udělalo velikánskou radost......a šup do vánoční pošty:-)

A co bych vlastně chtěla??????
Bachův parfém:
http://www.originalni-darky-etno.cz/bachuv-prirodni-parfem-energizujici-vivacites-50-ml-p-2287.html

a nějakou e-knihu.

Ale měla bych být více skromná. Můj soukromý Ježíšek mě totiž pěkně převezl. Využil slevové akce a obdaroval mě  (protože bych to samozřejmě nevydržela a potřebuji dávat příspěvky na blog:-)) vytouženým dárkem. Asi se nemohl dívat na mé fotopaskvily.

.......myslím,že vlastně ani žádný dopis psát nemusím. U mě už má Ježíšek splněno. Může si mě vyškrtnout ze svého seznamu.



4 komentáře:

  1. Evi, ty jsi ale musela být hodnááááááá ..... už se moc těším na fotky z tvého nového dárku .....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,je tam tolik "hejblátek",že se to snad ani nikdy nenaučím. A ten tlustej manuál-brrrrr.
      Ale snaha bude:-) hezký večer.Eva

      Vymazat
  2. Evi, tak to jsi musela mít opravdu Vánoce....ten ježíšek je teda hodný ... tak ať dárek slouží a už se těším na nové fotky:-))měj se prima Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))...už pilně studuji návod:)...měj se taky fajn.Eva

      Vymazat