pondělí 26. června 2017

Víkend....Lolinka odjela na svatbu, tak jsem měla volné sobotní dopoledne...pustila jsem se do menšího úklidu. Ten generální mě čeká až o prázdninách :-)) Oprášela jsem některá zátiší.
K narozeninám jsem dostala Lolu v koláži a na magnetu, tak jsem pro ně hledala volné místo.

Co jste dělali o víkendu vy?

My byli ještě v bazénu a na oslavě narozenin.

Poslední školní týden přede mnou....
Čeká mě papírování, třikrát rozloučení s deváťáky a vysvědčení.
Uf,uf.






12 komentářů:

  1. Evi, krásná zákoutí s Lolinkou a vše hezky nafoceno.
    My jsme byli v neděli se známými na výletě - Židova strouha. Nádherné místo u Bechyně.
    Přeji krásné, poslední červnové, předprázdninové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dojemné, ľúbim to tam u teba a ešte sa tam objavila aj milučká Loli:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to taková krásná malebná zátiší- jak já říkám. Cítím z Tebe- z Tvého blogu určitou noblesu.
    Můj víkend byl takový domácí. V sobotu jen pár km na kole, ale jinak pod pergolou s knížkou.
    Hezký poslední týden ve škole.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noblesu????? Tak to bys měla vidět realitu :-))))

      Vymazat
  4. Tak do úklidu se mi v těchto vedrech vůbec nechce, tak suším levanduli a bylinky a šiju už pro ně sáčky a polštářky, aby byly dárečky. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš taky vše pořád uklizeno ( na rozdíl ode mne ):-)

      Vymazat
  5. Evi, krásné vše! Ta levandule v sáčku (od kávy?) super!!! Měj se fajn, Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, krásná zákoutí, Loli vede. Já v sobotu Eli, v neděli Teo. Pro dobrou náladu a pohodu posledních pracovních dní pro jistotu potěšení s mamkou ve školce v po i ut :o). Děti má moc rád. Už jen 3x, pa Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jóóó 3 x .... Letos už aby to bylo ;-)
    Neumím si představit mít doma dvě Lolinky ;-)))) jsi dobrá , že to zvládáš.

    OdpovědětVymazat