neděle 18. června 2017

Dnes poslední narozeninová oslava....mladé jsem pozvala na oběd a minigolf.
Dopoledne jsem hrála s manželem a s přehledem jsem vyhrála. Po obědě nastoupilo "těžké" mladé družstvo a v tvrdé konkurenci jsem obhájila třetí místo. Byla s námi i naše nejmladší hráčka. Loňský turnaj s námi hrála schovaná v mámině bříšku:-)) a letos si to parádně užívala s námi. Jen zapomněla doma  klobouček, tak si musela vystačit s uvázanou plínkou.

Včera jsme byli na barokním koncertě v Santiniho kapli v Panenských Břežanech. Nádherné výkony,akustika....příjemný kulturní zážitek.

Jak jste se měli vy? Jak jste prožili červnový víkend?









14 komentářů:

  1. Evi- všechno nejlepší- asi dodatečně- ale přece!!
    Měli jste se fajn, to je vidět!!
    Víkend jsem měla krásný, ale ještě nekončí?!?!
    Hezký nedělní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jóóóó..ještě bude dlouhá noc:-)))
    P.S. a díky za přání.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi - ten tvůj okatý andílek je tak kouzelný, že mu na hlavičce i ta plínka sluší jak nejkrásnější klobouček. A já měla víkend divadelní - v Národním divadle na Kouzelném cirkuse. Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jak "velebníček ":-)))
    I moje mamka byla v ND.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, máš krásné zážitky z víkendu. Lolince sluší i ta plínka, je opravdu zlatíčko.
    A náš víkend? Lehce pracovně na zahrádce a včera, když to foukalo, tak chvilku u žehličky. Ale dnes už je zase nádherně a užíváme krásný, letní večer.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užijte si ho na té vaší krásné terásce :-)

      Vymazat
  6. Evi, my jsme klukům vázali z pánských kapesníků(teda čistých :o), vypraných) když neměli čapku. A Lolince to prostě sekne i v té plínce.
    U nás sobotní odpoledne v duchu oslavy 3.narozenin našeho Jonáška, to už je sním legrace a moc jsme si to užili :o). A neděle odpočinková, co to nejvíc šlo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....takže taky krásný víkend :-)

      Vymazat
  7. Evi, to děvče je šik v každé situaci :o), ale rarášky v očkách má, to zase jo. Jsou to malá zlatíčka :o). Krásný prožitý víkend byl. Ještě 10x a Lolinkování bude neomezené :o)
    Měj fajn týden. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, měla si krásný víkend! ten koncert musel být...
    A já - trochu práce, jahodová marmeláda, v lese s Aaronkem, sklenička se sousedy :o)
    Měj se, pa H.

    OdpovědětVymazat
  9. Evi měla si úžasný víkend.Malá je krásná.Prima den přeji.-)

    OdpovědětVymazat