sobota 17. června 2017

Už jste vyzkoušeli zdarma fotky s krabičkou od BONTIA?
Já ano a jsem moc spokojená. Nechala jsem si udělat fotky ála polaroid.
Více info najdete tady





10 komentářů:

  1. Evi, to je nádhera. Díky za tip. Už mám program na dnešní odpoledne.
    Přeji krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to i hezký tip na dárek:-)

      Vymazat
    2. Evi, už mám objednáno, takže si můžeš objednat další krabičku, pokud se bude hodit. Děkuji za tip a zdravím. D.

      Vymazat
    3. Asi hodí , díky :-) fotky jsou fakt pěkné.

      Vymazat
  2. Páni to je krásný :) děkuju za odkaz, určitě též vyzkouším :) Eloorka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..... a fotky jsou v pěkné kvalitě.

      Vymazat
  3. Evi, tak už budeš moci objednávat další :o))..díky moc za tip. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeeee , to se mi docela hodí :-)))

      Vymazat
  4. Neznám a děkuji za typ, jsou moc krásné!
    Evi, měj hezké odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, jen za cenu poštovného.

      Vymazat