sobota 12. října 2013

Upřímně závidím Moravě teplé počasí.
U nás kraluje pravý podzim:-(

Druhý den prší, je mlha...nic moc pro mě.  Odpoledne jsme vyrazili na krátkou vycházku a dvakrát jsme zmokli. 



Měli jsme milý doprovod.
Cestou se  k nám připojila přítulná kočička:-)






Po návratu jsem se pustila do šití nového polštáře.







Flitrové stužky  ( a spoustu dalších) jsem si nakoupila za směšnou cenu  o dovolené v Jeseníku.
Začne vánoční tvoření....


16 komentářů:

  1. U nás počasí taky děsný.... a koukám že kočička je asi příbuzná naší kočky:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím,že tyhle kočičky mají příbuzenstvo naprosto všude:-)...dneska už taky trochu svítilo...Eva

      Vymazat
  2. Evičko, kdyby to bylo v mé moci,hned bych ti kousek sluníčka poslala .... polštářek je nádherný .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už k nám taky dneska doputovalo. Snad vydrží i zítra. Eva

      Vymazat
  3. Evi, a máš kočičku doma? My jsme si kdysi z procházky jednu přinesli....Polštářky jsou super! hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nemám.....a ani nemůžu. Mám alergii...hezký týden. Eva

      Vymazat
  4. ahoj....polštářky krásné....chce to kousek stužky a hlavně ten NÁPAD, kam s ní....a krása je na světě :-) povedlo se Ti to! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo díky:-))..ty vždycky potěšíš. Eva

      Vymazat
  5. Moc pěkný nápad s těmi flitry Evi, ta hvězdička je parádní! :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kami za milou pochvalu. ...hvězdička bude na Vánoce.

      Vymazat
  6. Evi, fakt pěkný nápad, má je doma také a pořád na ně nemám využití, asi se nechám inspirovat :0)). hezký večer Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nech:-))....v reálu to vypadá moc hezky,ale u našívání jsem se pěkně vztekala:-))) Eva

      Vymazat
  7. Evi, u nás už to s počasím taky není zrovna růžový.:-) A těším se moc na vánoční tvoření, já letos budu řešit Ježíška pouze nákupem. Na nic víc není bohužel čas.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já už na něj taky spoléhám několik let-hihi:-) Eva

      Vymazat
  8. Evi, krásné fotky... a ty polštářky jsou moc povedené :-). Těším se na vánoční tvoření. Pa a hezký týden :-)

    OdpovědětVymazat