úterý 15. října 2013





Nedělní oběd.

Manžel usmažil rybu.
Já udělala  bramborový salát  s jablkem podle Dity P......
a doporučuji ho k vyzkoušení. Je moc dobrý.

8 komentářů:

  1. Mňam, tak to vypadá výborně! :) Díky za tip Evi, určitě salátek vyzkouším - možná už tento víkend? :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami,vyzkoušej-stojí za to:-)))...u nás byl rychle pryč:-)

      Vymazat
  2. Evi, už jsem si knihu taky zakoupila a je fakt krásná, mám z ní radost. A salát vyzkouším. hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jani, kniha je designovým kouskem:-)))...a recepty jsou super. Salát nemá chybu.

      Vymazat
  3. Ahoj Evi :o) Ještě nedávno jsem o Ditě P. neměla ani potuchy až dcera u mě nedávno byla na návštěvě a říkala mě o jejím pořadu :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její tištěné kuchařce jsem úplně podlehla:-))))

      Vymazat
  4. Evi, na salát se chystám... To musela být dobrota. Její kuchařce jsem také podlehla...

    OdpovědětVymazat
  5. Kuchařka Dita i recepty nemají chybu:-)))

    OdpovědětVymazat