neděle 20. října 2013

SIGNAL = festival světla v Praze

Historické centrum Prahy se na 4 dny proměnilo v centrum nových technologií, uchvacujících nápadů a nespoutané kreativity.

Festival oživil dobře známá i tajemná a skrytá místa Prahy výtvory známých českých i zahraničních audiovizuálních umělců.

Více informací  najdete  ZDE

Jsem ráda, že jsem tam byla, viděla co nejvíce světelných objektů (po Praze jich bylo celkem 35), že se mi podařilo pro vás zachytit pár snímků jen tak "z ruky" bez stativu a můj (teda pro mě určitě:-)) ) největší úspěch, že mě oslovil manželský pár z Kanady a já jim rozuměla  a dokázala jim poradit a říct pár vět o tomto festivalu:)

Zvu vás na prohlídku. Bereme mapu a vyrážíme:


ZAČÍNÁME NA VÁCLAVSKÉM NÁMĚSTÍ. SVĚTELNÁ PLASTIKA VĚNOVANÁ ČESKÉMU GÉNIOVI ELEKTŘINY A SVĚTLA FRANTIŠKU KŘIŽÍKOVI.




INTERAKTIVNÍ INSTALACE NA OVOCNÉM TRHU: ROZEBĚHNĚTE SE A PROBUĎTE SOUSTAVU LED I KLASICKÝCH SVĚTEL K ŽIVOTU.


SPECIÁLNÍ SVĚTELNÝ KABÁT DOSTALA BUDOVA KB NA PŘÍKOPĚ:


REFLEXE NA SOUČASNÝ SVĚT INTERNETU-DŮM U HYBERNŮ


VOLNÝ PROUD DIGITÁLNÍCH KOMPOZIC VE ŠTUPARSTKÉ ULICI


PROJEKCE KRYCHLE DO ČTYŘROZMĚRNÉHO PROSTORU NA STAROMĚSTSKÉM NÁMĚSTÍ




DÁLKOVÝ POHLED- METAFORICKÉ PROPOJENÍ SOUČASTNOSTI A BUDOUCNOSTI MĚSTA ( STAROMĚSTSKÉ NÁMĚSTÍ -LETENSKÉ SADY)






PRECIOSA  -SPOJENÍ KLASICKÉHO LUSTRU A MODERNÍCH LED TECHNOLOGIÍ





NÁMĚSTÍ JANA PALACHA-VIDEO MAPPING NA VOZE VOLVO



MRAK NA NÁPLAVCE U HERGETOVY CIHELNY-INSTALACE VYTVOŘENÁ Z TISÍCŮ ŽÁROVEK

  



PROTOTYP VIZUÁLNÍHO MECHANIZMU VE VOJANOVÝCH SADECH



MŮRA U LUŽICKÉHO SEMINÁŘE



KARLŮV MOST-POD KLENBAMI MOSTECKÝCH VĚŽÍ SHLÍŽELY NA NÁVŠTEVNÍKY UPŘENÉ ŽIVÉ OČI







MUSEUM KAMPA-INTERPRETACE ČERNOBÍLÝCH STRUKTUR ZDEŇKA SÝKORY







MICHNŮV PALÁC-STEREOSKOPICKÉ 3D

MAJÁK Z PETŘÍNSKÉ ROZHLEDNY



KAMPA PARK-LEDOVÝ DOMEK NA JEHOŽ STĚNÁCH SE ODEHRÁVÁ STÍNOVÉ DIVADLO





TANČÍCÍ DŮM ROZTANČILO SPECIÁLNÍ OSVĚTLENÍ





 VIDEO -MAPPINGOVÁ SCÉNA NA KOSTELE SV. LUDMILY








16 komentářů:

  1. To je nádhera! :) Vůbec jsem neslyšela o tom, že má v Pze něco takového být.. :) Moc se mi líbí ten mrak, potom vážka a živé oči - skvělé nápady ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Kami, přesně tyhle jsou moje TOP:-))...byla to nádhera,domů jsme dorazili až ráno.Ještě můžeš vyrazit dnes večer od 19,30 do 23,30 hodin. Stojí to za to:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky Ajko,trochu jsem se bála, co mi z foťáku vyleze:-))))hezkou neděli.Eva

      Vymazat
  4. tak to je prekrásné!!!!!!!!!!!!!! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho plná Praha:-)))....dechberoucí akce.

      Vymazat
  5. Jůůů, Evi, to musela být nádhera ...... škoda, že to mám do Prahy tak daleko ..... ještě, že díky tobě jsem tu krásu mohla vidět alespoň takhle .... virtuálně .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda Marki,že jsem ti mohla dělat doprovod:-)pa Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se mi to moc líbí,ale do Prahy to mám dost daleko.viděla sem pár obrázků v tv a i u tebe,tak Evi díky :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přála bych to všem.....bylo to super. hezký víkend.

      Vymazat
  8. Evi, dívám se, že v Praze to mělo jiný rozměr než tady v Olomouci. Já tu byla hodně zklamaná a vidím, že jsem měla proč. Moc pěkně jsi to zachytila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tady moc krásné....hezký víkend. Eva

      Vymazat
  9. Evi, to musela být nádhera. Krásné fotky. Vůbec jsem o této akci nevěděla. Máš krásné nové webové stránky... Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já si myslela,že tě tam někde potkám:-))) Hezký víkend. Eva

      Vymazat
    2. Ahoj Evi,to musela být nádhera.\Krásnou sobotu ti přeji Iveta

      Vymazat
    3. To teda Ivet byla:-)))...hezké dny i tobě. Eva

      Vymazat