neděle 10. září 2017




Moje velká láska se vrátila od móóřřeeee :-) 
Stýskalo se mi.
Nejdříve jsem to mladým rozmlouvala.
 Teď jsem ráda, že mě neposlechli. 
Lolinka si to ze všech nejvíc užívala a cestu zvládla naprosto s přehledem. 
Bude cestovatelka po mně:)))
Krásné přivítání....to zas bylo pusinek a radosti.
 Lolinka rozdávala úsměvy na všechny strany.
Maminka Lolči bude mít 30. Dneska jsme se s Loli snažili nafotit dáreček- crazy fotky do fotoknihy. 
Byl to mazec:-))) Moc se nám to nedařilo. (viz.poslední foto). Většina z nich byla nepoužitelná. 

Loli se  prostě dneska fotit fakt nechtěla :-)







18 komentářů:

  1. Evi, je kouzelná a tu radost ti přeji. Naše Anička je už školačka. Užívej si Lolinku a měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíká to viď ? Nedávno byla Anička jako Lolča.

      Vymazat
  2. Evi, je to smíšek nádhernej. :o) A s tím focením to není jednoduché, znám to. Ale většinou nějaká fotka z mnoha se povede.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Zlatíčko milené:-)
    U teba je tak pekne, ten koberec, och!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...turecký repasovaný ze starých konerců. Jsme s ním moc spokojeni.

      Vymazat
  4. Je to usměvavá krásná holčička. Prostě zrovna se jí nechtělo být za foto-modelku.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se jí nechce docela často :))))

      Vymazat
  5. Kouzelné fotky, malá je rozkošná. Pěkný den, R.

    OdpovědětVymazat
  6. Malé, velké štěstí............

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo....a ty ho máš zdvojnásobené :)

      Vymazat
  7. ... i profi modelka má práv na volný den :o)
    Evi, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pravda, ale naše Lolinka má to volno docela často;)))

      Vymazat
  8. To je ale nádherná holčička!! Opravdu kouzelná.. nejvíc se mi líbí její úsměv na druhé fotce! :)

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Myslím si, že Lolinky fotky se moc podařily...

    OdpovědětVymazat