neděle 12. července 2015

" Vynucené" blogerské prázdniny

Učím zeměpis a protože ráda předávám dětem osobní zkušenosti ze světa, je pro mě cestování koníčkem č.1.
Učím informatiku, takže občas zažívám na svých cestách ten osvobozující pocit, když vás technika zradí a vy nejste zrovna na síti (= vysvětlení proč jsem tu dlouho nebyla :-) )
Protože nám letos začaly prázdniny kvůli rekonstrukci školy dřív (hurááá), vyjeli jsme na dovolenou už v červnu.

Nabízím vám malou ochutnávku z našeho putování.
Poznáte, kde jsem se letos toulala?



















24 komentářů:

  1. Fotky sú určite minimálne z dvoch krajín, skúsim Rhodos a Slovensko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce ze 3....ale zatím ani Rhodos a ani Slovensko.... i když jistá podoba tu je :-)
      myslím,že jste se pohybovali někde poblíž.

      Vymazat
    2. Wow chyba .-) ...vlastně ze 4.

      Vymazat
    3. keď sa teda skončí súťaž v tipovaní, dopíšte pod každú fotku, zaujíma ma to:)

      Vymazat
    4. Jasně :-) Hanka( viz.komentář dole) uhádla. Dodám podrobnější příspěvky. Dneska už jsem opravdu k.o.
      A vaše dovolená už byla nebo se teprve chystáte?

      Vymazat
  2. Mila Evi, vitam Te z cest.. Ja bych si tipla na nejakou severskou zemi..Island?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste tipuji na Anglii , mozna Dansko..

      Vymazat
    2. Nene...zatím Inko vedle:-)))

      Vymazat
  3. Nádherné fotky z toulání..hned bych jela taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu a přeji hezké léto .-)

      Vymazat
  4. Evi, náááádherné fotky. Nejvíce se mi líbí fotka s terasou, okenicemi a hodinami.
    Já nejsem mimo Evropu vůbec zcetovalá, ale tipovala bych jednu Evropskou zemi na Švýcarsko. Další možná nějaký jih Ameriky? Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi.....takové toulání bych si také nechala líbit....nádherné fotky.
    Můj tip jsou severské země.....Island a ???
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. já bych tipla Německo,Švýcarsko , Provence a Itálie????? Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super !!!!! sice jsme část francouzské Provence taky projeli,ale fotky tu z ní nemám. Ta čtvrtá země je skoro Provence:-)))..Monako.
      Máš to tam Hani procestované?

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji Álo, byla to opravdu nádhera.

      Vymazat
  8. Evi, krásné toulání a spousta zážitků, fotky máš jako vždy parádní.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji JAni :-) mám 1600 fotek a vybrat z nich je dost těžké:-)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. To Ilonko bylo, zážitků bylo moc a budu je dlouho vstřebávat.

      Vymazat