úterý 28. července 2015

A aby mé příspěvky nebyly jen o cestování, tak jsem dneska připravila FASHION příspěvek.
Do Itálie jezdím hlavně kvůli moři, sluníčku, opalování, relaxaci...kvůli dobrému jídlu i pití, kvůli zmrzlině, kávě, ovoci.......ale také jsem vždy natěšena na místní obchody. To si musím přiznat :-)

Italky nenarostly zrovna jako já a tak sehnat boty malé velikosti zde není žádný problém. A když zrovna na vás všude vykukují slevy, rozhodně vás to chladné nenechá:-) 
A tak jsem MUSELA nakupovat.





18 komentářů:

  1. Vau ! Vau ! Vau !
    Famózne...paráda...brala by som všetky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní botky - připomnělo mi to, jak jsem si před mnoha lety také odtamtud vezla botičky...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, všechny botky jsou parádní, hlavně ty černé! Ty bych fakt brala!!! Ať se ti dobře nosí :-) Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)) doufám, že mi alespoň dva roky vydrží.

      Vymazat
  4. Super kup, nejvíc se mi líbí tenisky...Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, jedny hezčí než druhé!
    Přeji pohodové chození a příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Téda,super botičky!Moc hezký den přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné botičky , ty tenisky bych si taky vybrala :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty já taky nejvíc využiji ... Jsem tenisková:))))

      Vymazat
  8. Krásné boty! Myslím, že takové tenisky byste tu nikde nesehnala :) Moc hezké :) Eloorka

    OdpovědětVymazat