pátek 13. června 2014

Narozeniny




.....a manžel mě pozval na narozeninovou večeři.Podával se kanec se šípkovou a plackami. Nikdy jsem kance nejedla a teď si troufám říct, že nic lepšího jsem nejedla.
Kromě úžasné chutě  masa mě zaujaly placky z bramborového těsta, které byly plněné rozdrcenými vlašskými ořechy a rozinkami. Bylo to božské propojení, přímo božská mana:-)

A kde tuto pochoutku dělají? NA PEKÁRNĚ  více info zde ,kde kraluje Václav Frič-jeden z našich nejuznávanějších současných kuchařů a velký milovník a popularizátor klasické české kuchyně.





18 komentářů:

  1. Ahoj Evičko přeji ti všechno nejlepší k tvým dnešním narozeninám, hlavně hodně zdravíčka to je nejdůležitější.Měla jsi krásnou oslavu a ta restaurace vypadá moc pěkně.....krásný víkend Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, díky moc za krásné přáníčko. Přeji krásný víkend. Eva

      Vymazat
  2. Evi, já to nepochopila..v tom komentáři pro mě..jinak bych hned popřála...tak jestli je ta šťastná 13 spojená i s červnem, tak přeji všechno nej, nej..a hodně si užívej!!:o)..ale hlavně ZDRAVÍ ! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neděje:-)))...ba naopak jsi mě inspirovala k napsání příspěvku......děkuji moc za milé přání. Krásný víkend.U nás bude slavící:-))) Eva

      Vymazat
  3. Evičko...
    všechno nej nej přeji ze ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, díky moc za narozeninové přání. Užijte si víkendu. Eva

      Vymazat
  4. Evičko, i já se přidávám s gratulacemi. Hodně štěstí, zdraví a lásky Ti přeji! Jídlo vypadá moc hezky. Hezký víkend, Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, všechno nejlepší ke včerejším narozeninám. Večeře vypadá moc dobře, kance jsem také nikdy nejedla. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi tak to ti přeju vše NEJ NEJ NEJ at se splní tvá všechna tajná přání a hlavně moc zdraví ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné datum!Tak ještě dodatečně hodně zdraví a lásky dlouhá leta:-)))!!!
    Už jsem o tomto restaurantu četla, tak jsem ráda, že čtu i u tebe samou chválu.
    Užij si ještě krásný w.e.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přání...chodíme tam pravidelně (svátky, narozky) a ještě nás nikdy nezklamali:-)

      Vymazat
  8. Evi, opožděně všechno nejlepší k narozeninám! Má dcera je také 13. června :-). Krásný dort!

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatečně taky přeju krasné narozeninky Evi :)♥

    OdpovědětVymazat