pátek 27. června 2014

Máte doma staré nepoužívané kolo,
A nevíte co s ním?
Stačí zakoupit barvu ve spreji:



8 komentářů:

  1. Evi, tak to je to, co se mi líbí....škoda, že jsme tu "ukrajinu" na které kdysi můj mažel přijel na první rande sešrotovali:o)...Vzpomínám, že já bydlela nahoře na kopci a Standa přijel úplně vyřízenej, že skoro mluvit nemohl:o))...teď by se mi na chalupu to kolo hodilo:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě.....vyhodíme to a pak to najednou moc potřebujeme:-)))

      Vymazat
  2. :-) Barva by byla, sice jiná a ne ve spreji... a i kolo je, ale zase ne tak romantické:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jako dekorace pěkné....jen ty kola máme nějak moc moderní...škoda...krásný víkend, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí obejít smeťák nebo jiný zapomenutý kout:-)

      Vymazat
  4. Krasna dekorace! U nas je kavarnicka, kde maji podobne kolo v bile barve a slouzi i jako dekor pro kvetiny.... S tim drevem to nema chybu!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé ,taky jsem v takové kavárničce byla:-)

    OdpovědětVymazat