středa 25. prosince 2013

Štědrý den

 u nás byl krásný.
Vždyť jsme se na něj tak poctivě celý adventní čas  připravovali:-)

Poprvé jako kdysi jen ve dvou:-)


Štědrovečerní stůl


stromeček






Betlémský příběh





dárky

Všechny dárky mě moc potěšily a byly pro mě velkým překvapením.
Mimo jiné jsem dostala další designový knižní kousek (trošku připomínající kuchařku Dity P.)
knihu DENISY BARTOŠOVÉ  :LÁSKA PROCHÁZÍ KUCHYNÍ aneb UVAŘTE, ZABALTE A VĚNUJTE JEDLÝ DÁREK

Denisa Bartošová je úžasná stylistka a vášnivá kuchařka. Kniha obsahuje nejen báječné recepty na jedlé dárky všeho druhu, ale především originální nápady na jejich balení.




Mezi další moje vánoční překvapení je starožitná stříbrná lžička.
Stříbro prý čistí vodu od všeho zlého :-)
Podobnou se stejnou značkou zlatníka jsem objevila právě v této knize.


10 komentářů:

  1. Evičko...krásný Boží hod vánoční.
    A byla jsi hodná...dárky jsou nádherné.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji MArtí, i Tobě:-)...jako každý rok-hihi:-) Eva

      Vymazat
  2. Evičko.....krásný podvečer.Dostala jsi moc hezké dárečky,zaujala mě ta kniha,kterou neznám.Asi se po ní v knihkupectví kouknu.Dostala jsem od mladšího syna také knihu - fotoknihu s mými vlastními fotkami tvoření a dekorací-úplně mě dojal k slzám.
    Letos jsme ještě večeřeli ve čtyřech,ale v létě se bude starší syn stěhovat,tak o příštích Vánocích už to bude jiné,už teď mi je z toho smutno.
    Pa...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za milý komentář:-)....syn se nám právě taky odstěhoval za láskou:-)...jednou to příjít muselo,ale aby nám nebylo smutno, byl u nás na včerejším i dnešním obědě:-)...věřím,že tě fotokniha dojala. Mám ráda tyhle osobní dárečky. Měj se moc hezky. Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi,měli jste to krásný a zaujala mě tvoje kuchařka.Vůbec jsem o ní neslyšela.Musím se po ní někde kouknout.Ale je fakt,že si teď vspomínám,že s tou paní byl rozhovor v rádiu....měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, kniha je opravdu skvělá. Jsou tam úžasné nápady, šablonky a nádherné foto. Měj se moc hezky a díky za virtuální návštěvu. Eva

      Vymazat
  4. Evičko, nádhera .... ta kuchařka musí být úžasná ... už jsem jí okukovala na netu .... doufám, že až podle ní něco uvaříš, že se pochlubíš ... inspirace není nikdy dost ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, taky že se těším,jak z ní něco udělám. Nejdřív se musím zmátořit po náročných Vánocích:-))) Měj se krásně a díky za návštěvu. Eva

      Vymazat
  5. Evi, hezky jste si užili Štědrý den! Krásné dárky jsi dostala, taky mě zaujala ta kuchařka. Má kásný obal...Užijte si zbytek svátků! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy Adrianko též:-)....kniha je super. Eva

      Vymazat