pátek 27. prosince 2013

Skoro by člověk nevěřil, že je konec prosince.


Dnes byl ten pravý čas na procházku.  Trochu jsme se rozhýbali po vánočním lenošení.

 Bylo nádherně slunečno.
Podařilo se mi zachytit sluneční paprsky.


a z této fotky na mě vykouklo možná i samotné slunce:-)

Při západu slunce :


I zvířátka si vychutnávala sluneční den u mrkvového a jablíčkového stromu:




8 komentářů:

  1. Koukám u vás taky jak na jaře:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi všude:-)...máme jet na hory,asi budeme chodit na jarní procházky. Eva

      Vymazat
  2. Krásné fotky....slnečné paprsky nádherné.....jenom malinko chybí ten bílý poprašek snehový:-) pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sněhu by byly asi působivější. Díky za milý komentář. Eva

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky. Já byla dnes na procházce v Praze a bylo tam taky jak na jaře. Evi, měj se fajn :-)
    Mnoho pozdravů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, taky moc zdravím. Vyrážím dneska na Zoubka. Eva

      Vymazat
  4. Najdou jsem zjistila, že si hodinu listuji, krásné fotoalbum:-) Tak, aby mi něco zbylo na příště, pro dnes se loučím a děkuji za estetický zážitek!
    Na brzkou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milou pochvalu. Focení je jedním z mých koníčků. Eva

      Vymazat