pondělí 17. června 2013








Odjela jsem za sluníčkem..... (a ani jsem nemusela :-) návrat do parna mě trochu zaskočil)

Dovolená jak má být......slunce,nádherné moře, krajina, lidi kolem mě, pohoda a odpočinek.
Bude se mi stýskat.

14 komentářů:

  1. Ahoj Evi, nádherné zábery na fotkách, tie farby, úžasná voda..... určite to bola vydarená dovolenka, na ktorú budeš rada spomínať :-) pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť víš, že budu:-))))....mám na co. E.

      Vymazat
  2. No to je nádhera, vypadá to jako ráj na zemi! Asi závidím, ale moc moc Ti to přeju. Už jen ty fotky nabíjí energií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jako v ráji tam fakt bylo:-)))...vůbec se mi nechtělo domů. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, krása!!! Nemám slov!!! Ta neskutečná modrá. Už také potřebuji dovolenou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,po včerejším pracovním dnu mám pocit,že ji znovu potřebuji:-))))...hezký týden.Eva

      Vymazat
  4. Evi, to je krása! Pohádka... a ta tyrkysová! To se ti nedivím, že se ti nechtělo zpátky, já to mám taky tak. Ale co, tady je taky krásně.....:-)) pa a za chvíli už máš prázdniny, tak bude hej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, prázdnin se už nemůžu dočkat:-)))...a máš pravdu, že u nás krásně opravdu je. papa Eva

      Vymazat
  5. A já si říkala, kde se nám touláš ... ani se ti nedivím, že se ti nechtělo zpátky .... krásné fotky ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsme Markétko před dovolenou neměla čas,tak jsem nestačila dávat žádné příspěvky. Znáš to,jak to ve školství je:-)...a teď se ještě finišuje. Potřebovala jsem nabrat síly. Hned bych nabrala zpáteční směr.papa E.

      Vymazat
  6. Zdravím Evi nádhera...to moře...miluju moře! Kde jsi to bya? Alespoň není ten návrat do reality , díky těm vedrům tady , tak tvrdý :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Lucko, s tím mořem jsme na tom stejně...prostě ho potřebuju ke svému životu a neumím si to bez něj představit:-))))...Malta a ostrov Comino-vřele doporučujiVvrátila jsem se tam po roce znovu,nešlo odolat. Ale ty jsi taky cestovatelka:)pořád někde....krásné dny i tobě. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Ta modrá je nejmodřejší ze všech:)

    OdpovědětVymazat