pátek 4. srpna 2017

Každoročně o prázdninách dělám doma generální úklid....odlehčuji skříním, komodám. Pokaždé si říkám, jaký jsem " hraboš" a co dokážu během jednoho roku do bytu zase přidat:-)
 No....ale jsem ráda, že se dokážu s některými věcmi rozloučit......hadříky, kabelky, tašky a bižuterie putují k neteřím.... nepotřebné dekorace  k sousedce...něco odnesu v září do školy.....časopisy rozdám. 

Během úklidu obměňuji zákoutí.
 Nový koutek mám i v ložnici. 
Obraz na plátně patří mezi mé oblíbené...kdysi ho vyfotil  manžel starým mobilem na procházce v lese. Ani jsme netušili, že bude fotka tak ostrá a bude mít zajímavé barvy.
Dekorace jsou z mých cest.... suché lusky ve váze jsem si přivezla před několika lety z Kanárských ostrovů, šišky a kamínky jsou z Chorvatska, přírodniny ve sklenici z Madeiry.





12 komentářů:

  1. Túto noc som ani nespala, čierna stena je hotová, regále v Dorotkinej izbe tiež, teraz poukladať späť len niečo, prekladáme zase aj skrine a komody.
    Rozlusknúť, ako na to je na mne!
    A dnes sa mi budú sypať do domu už jeho obyvatelia. A u nás sú trópy.
    Pa, šikovnica!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty jsi jedičná. Máš můj velký obdiv:-) Já byla včera v Německu a dlouho jsem nepřijela tak vyčerpaná jako včera :-))) ve 22 už jsem spala jako nemluvně.
      Těším se na foto a užívej tropů( já je fakt nemusím ).

      Vymazat
  2. Já mám takové úklidové období na podzim. Letos mě čeká sklep. Pár let jsem tam nemusela chodit, vždy jsem tam poslala kluky, ale teď už to je jenom na mě. Naštěstí taky umím přeposlat věci dál, ale co zase natahám domů, to se tomu nevyrovná :-) Krásné dny, Evi, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sklep nezávidím. Ten má u nás na starost manžel:-)

      Vymazat
  3. Nedělám to takhle pravidelně jako ty, ale měla bych :o). Jsem taky tak trochu syslík.
    Hezké zákoutí máš Evo a ještě prozraď co máš za hezké parfémy, na to jsme opravdu ujetá :o))).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já :-) posledni Guerlain a Crystal noir od Versace :-)

      Vymazat
  4. Evi, krásné zákoutí. Také miluji šišky a kameny. Sbírám je všude, kde jsou nějaké zajímavé, ale občas i u nás v lese.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom asi stejně :-)

      Dneska jsem přiletěla z Barcelony a zase mám néjaké přírodní poklady v kufru ;)))

      Vymazat
  5. Ono to chce čas od času takovou očistu udělat a rozloučit se s tím, co opravdu už jen zbytečně někde leží nebo visí. Taky to tak dělám. Fotoobraz na plátně je moc hezký - zajímavý.
    Hezký víkend přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Zákoutí s obrazem a lusky vypadá moc pěkně.
    Na třídění věcí je nejobtížnější hledání nového majitele. nerada vyhazuji do odpadu věci, které ještě mohou sloužit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÁ je vétšinou taky posílám dál :-))))

      Vymazat