neděle 17. března 2013

Vítání jara



Včera  na mě opět dýchnul záchvěv jara a blížících se jarních svátků.


Navštívila jsem prodejní  výstavu VÍTÁNÍ JARA v prostorách Brejníkova mlýna v Olovnici.

Odkaz: 
http://www.kvetiny-carodejka.cz/aktualne.html

Zde je pár inspirací:











14 komentářů:

  1. Ahoj Evi, moc milá výstava a ty fotky z hor jsou nádherné, ani se nedivím, že se ti nechtělo zpět. Sníh na horách je krása, ale tady dole už chci jaro!! pěknou neděli J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, už to mám taky tak:-)))...zimní věci jsem vyprala, uklidila a teď už se budu jenom těšit na sluníčko. Hezký týden .Eva

      Vymazat
  2. Evičko, děkuju za nádhernou inspiraci .... přeju ti krásnou neděli ...Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, výstava byla hodně inspirující.....přidám ještě nějaké příspěvky s nápady. Hezký týden. Eva

      Vymazat
  3. Krásné drobnosti..... kochám se a hned mám lepší náladu:-))...........hezkou neděli pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, bylo to moc pěkný. Škoda,že je to tam jen 3x do roka. E.

      Vymazat
  4. Evi, mám taky ráda předvelikonoční výstavy. Vždycky na mě dýchne jaro. Díky, že jsem mohla nahlédnout. Pa Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, já se přiznám,že mám raději výstavy vánoční...ale tahle mě zaujala. Ještě mám pár příspěvků.Eva

      Vymazat
  5. Evi krásná inspirace :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstava byla fakt inspirativní. Eva

      Vymazat
  6. Jedna dekorace hezčí než druhá - perfektní inspirace - není nad jednoduchost a střídmost !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou virtuální návštěvu. Výstava byla opravdu nádherná. Eva

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky za komentář. Výstava byla opravdu super. Eva

      Vymazat