neděle 31. března 2013

Velikonoční vajíčka

Už máme taky nazdobeno:)

Pokojné Velikonoce.








12 komentářů:

  1. Evi, krásné bílé Velikonoce.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,pohodové Velikonoce i Tobě:-) Eva

      Vymazat
  2. Hmm, a máš pěkně nazdobeno:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ajko, hezké Velikonoce. Eva

      Vymazat
  3. EVI, BEZVA TVOŘENÍ.
    PŘEJI POHODIČKOVÉ A PŘÍJEMNÉ PROŽITÍ VELIKONOČNÍCH SVÁTKŮ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bohdo za návštěvu...hezké Velikonoce. Eva

      Vymazat
  4. Evi, Tobě taky pokojné Velikonoce:-) Ty stříbrné vypadají moc krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, já je nejdřív namalovala a pak jsem si řekla ,že nic moc:-( Tak jsem je zabalila do alobalu a převázala je provázkem.Hezký podvečer. Eva

      Vymazat
  5. Puntíky a hvězdičky jsou na Velikonoce krásný dekor. Taky jsem to zkoušela, ale nějak se mi to nepovedlo:) Krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla letos trošku nejistá. Hezké Velikonoce přeji též. Eva

      Vymazat
  6. Evi krásně jsi nazdobila :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí díky.Snažila jsem se s velkým úsilím-hihi:-)))) Hezký velikonoční večer. Eva

      Vymazat