čtvrtek 21. března 2013

Velikonoční inspirace


Už víte, jaké budou u vás Velikonoce?
Pokud se nemůžete rozhodnout, inspirujte se.....
Další nápady z výstavy VÍTÁNÍ JARA.










Foto nejpřítulnější návštěvnice výstavy:-)





10 komentářů:

  1. Ahoj Evi...
    moc krásné dekorace,
    já jsem včera začala trošku doma dekorovat,
    ale když jsem ráno zase viděla poletující sníh,
    tak mě chutě na Velikonoce nějak přecházejí.
    pa a hezký den
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martí, u nás opět taky sněží a už mě to nějak přestává bavit. Eva

      Vymazat
  2. Dobré ráno Evi, ty bílo černé kostkované hrnky jsou úžasné... Hezký den! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, za 30 korun!!!! Ještě měli i dekor kohoutka. Hezký den i tobě( u nás u zase sněží:-() Eva

      Vymazat
  3. Evi, teda fakt krásná výstava, tam na tebe muselo dýchnout jaro...na rozdíl od počasí, u nás taky sněží, to už je děs:( ale přesto přeji hezký den pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tam bych si toho vybrala:-))...ale před rokem jsem dělala doma očistu bytu, vše jsem vyhodila teda spíš porozdávala a manželovi slíbila,že už nebudu nakupovat-hihi:-)))
      Takže jsem se na výstavě držela při zemi,ale něco jsem přece jenom nakoupila. Eva

      Vymazat
  4. Evi, kdybych měla více času, byly by růžové. Ale takto to bude nejspíš směsice let předešlých. :-)

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..ale i tak to budeš mít krásné.Pestrost k jaru patří:-))) Eva

      Vymazat
  5. Jůůůů, tam bych ale uměla provětrat peněženku ..... nádhera ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko, já ji taky trochu vyprázdnila:-) Eva

    OdpovědětVymazat