úterý 19. března 2013

Růžové Velikonoce

Další inspirace z Brejníkova mlýna (viz minulý příspěvek)






16 komentářů:

  1. VELICE KRÁSNÁ A PŘÍJEMNÁ INSPIRACE.
    PŘEJI HEZKÝ DEN.
    U NÁS PRÁVĚ SNĚŽÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdo, krásný den přeji též.
      U nás venku je také pěkně zimně:-)
      Eva

      Vymazat
  2. Nádherná výzdoba. Pastelové farby na vetvičke nemajú chybu. Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou virtuální návštěvu:-)))Krásný den přeji též. Eva

      Vymazat
  3. To je nááádhera Evi.... ale ty růžové skořápky s bílýma puntíkama, ty jsou prostě božííí:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Taky se mi Ajko líbí:-)) Hezký večer. Eva

      Vymazat
  4. Evi,ta růžová je dokonalá. Od narození dcery mám už asi 3 roky trvající růžové období.:-) Růžovou si opravdu užívám. A velikonoční dekorace jsou úžasné.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko, taky se mi to zamlouvá. Hezké růžové tvoření přeji. Eva

      Vymazat
  5. Evi, taky jsem přemýšlela o růžových Velikonocích a teď když to vidím, tak jsem nadšená. Moc pěkné! Já jsem dnes chtěla koupit bílá vejce, ale nikde nejsou :-( jen hnědá.
    Měj klidný večer! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě jsou k mání z polystyrenu-hihi:-)))...ale pravá nefalšovaná jsou lepší,viď? Eva

      Vymazat
  6. Aj ružové sú pekné, aj keď na farbe nezáleží,
    krásny zvyšok večera.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, díky za virtuální návštěvu a milý komentík. Hezký předvelikonoční čas přeji. Eva

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Máš pravdu Markétko:-)))) Hezké dny. Eva

      Vymazat
  8. A pak že se růžová hodí jen pro malé holčičky! :-) Nádhera a pro mne určitě inspirace do dalších let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že je i pro velké holky:-)))) Eva

      Vymazat