neděle 24. března 2013

Příbory tentokrát jinak

Co se starými příbory?

Už se nemusí vyhazovat.
Mohou posloužit jako věšák, háček,  podpěra knihy, svícen.....
Inspirujte se v časopise    Living and more:










Ve škole se těšíme na jaro a chystáme Velikonoce:















V pátek jsme stihli dva filmy na FEBIOFESTU. Oba doporučuji:

film KAJÍCNÍK

film NIC NÁS NEROZDĚLÍ


Včera jsem si byla namalovat mařížskou keramiku.
Jsem zvědavá, jak bude hrnek  vypadat po výpalu.






Odpoledne návštěva farmářských trhů s ochutnávkou cupcake a macarons (ale nějak mě to oboje zklamalo-a to mám ráda sladké). Chuť jsme si spravili těstovinami s pestem ze sušených rajčat a ohřívaným švýcarským sýrem-to byla lahůdka:-)




Bylo slunečno,ale mrazivo....
A ještě jsme zvládli nové obchodní centrum ČERNÝ MOST-povedlo se:)

6 komentářů:

  1. Evi, parádní tvoření ve škole, dětičky jsou šikovné a dobře připravené na velikonoce. A ta poslední fotka mě trochu roztesknila, hned vedle jsem kdysi bydlela.....a je tam pořád krásně a tobě to moc sluší:-) pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, takové strategické místo s krásným výhledem jsi opustila????...ale i tak chápu..klid, příroda...do Prahy jezdím ráda, ale ještě raději se vracím domů. Eva

      Vymazat
  2. Evi, krásný víkend jsi prožila. Farmářské trhy mne taky lákaly, ale nakonec jsem nestíhala... A sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...až moc akční:-))))..trhy byly moc pěkné. Eva

      Vymazat
  3. Evi, tvoje dětičky jsou moc šikovné .... vajíčka na věneček i ostatní keramika je krásná ..... i tvůj mařížský hrneček vypadá nádherně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tentokrát jsou to dětičky kolegyněk:)..jsem zvědavá, jak bude vypadat po výpalu. Eva

      Vymazat