pátek 22. března 2013

Krásné jaro všem blogerkám.
Ať máme hodně sluníčka a energie na další tvoření.






inspirace:


Každoroční kytička od mého manžela:




Dárečky pro moje kolegyňky k Velikonocům.
Perníčky peče jedna šikovná paní.








7 komentářů:

  1. Evi, ty máš ale pozorného manžela :-) Sněženky ve váze patří k jaru... Děkujeme za přání a ať toho blogového (samozřejmě i normálního) slunce máš také mnoho! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, krásný víkend i tobě. Já jdu malovat mařížskou keramiku. Eva

      Vymazat
  2. Ty perníčky mě teda dostaly - hlavně, když si vybavím ty moje;-).
    A děkuji za krásné velikonoční inspirace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za virtuální nívštěvu. Na perníčky jsem taky takový břádil:))) Eva

      Vymazat
    2. samozřejmě "břídil" :)

      Vymazat
  3. Jůůůů, Evi, ty perníčky jsou úžasné ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné viď?..miminka podle Anne Geddes :-)

      Vymazat