pondělí 29. října 2012

Vánoční tvoření-handmade






Neděli jsem si krátila šitím vánočních dárečků.

6 komentářů:

  1. Evičko, moc hezky si "vánočně tvoříš", vidím, že s prvním sněhem na všechny přichází ta správná vánoční nálada. Mě už taky svrbí ručičky, chci si udělat věnec na dveře, jen ten buxus mám nějak zapadaný sněhem, uvidíme ve středu, to má trochu potát, tak snad půjde ostříhat ...........pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit,že bych mohla mít tvořivou...jen ty nápady plují jaksi mimo mě a času je stále míň a míň.E.

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, je to moc krásné:-)) a můžeš mi prosím prozradit - ten lem s malýma bambulkama co máš nad motivem (asi se tomu říká lemovka) to se dá koupit? něco podobného bych potřebovala....díky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím...já to našla pod názvem PRÝMEK S BAMBULKAMI-kamarádka mi ho koupila ve velkoobchodě ( http://www.stoklasa.cz/) ....ale třeba ho mají i na fleru nebo kdekoli v galanterii.
      http://www.fler.cz/zbozi/odevni-prymek-s-bambulkami-zeleny-2875431,...taky tě bere tvořivá a co budeš vyrábět? Eva

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu...já zas tomu tvoření moc "nedám".....ale snažila jsem se,protože chci udělat někomu radost. E.

      Vymazat