neděle 28. října 2012

Tak takhle "zimně" bylo dneska u nás:
(na říjen pořádná sněhová peřina)








Hodina navíc se dneska náramně hodila. Počasí venku vybízelo k výměně letních věcí za zimní. Došlo na nekonečný úklid skříní...bytu se tak velmi odlehčilo:)......... a k  tomu: došívání vánočních dárků-polštářků, sušení křížal, televizní pohádka s kafíčkem, bazén....

"Podzimně-zimní" prázdniny skončily, zítra zase do práce...

6 komentářů:

  1. u nás taky vytrvale sněžilo, ale hned to tálo ... u vás už je to skoro jako o vánocích ... Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu...vtipné na tom je, že u nás nebývá bílo ani na ty Vánoce .Bydlíme totiž 15 km od Prahy:-))) Hezký zbytek neděle.Eva

      Vymazat
  2. Evičko, u nás to od rána vypadá zrovna tak, sníh, sníh, sníh a zase sníh, kluci jsou nadšení, já už méně, hrozně nerada řídím v zimě, ach jo............jsem moc ráda, že se ti povedly vložit tvé oblíbené blogy a moc mě těší, že jsem mezi nimi, sice bez ikonky, ale asi jsem byla první blog na kterém jsi to zkoušela,jsem na tebe hrdá, pa, pa.......... Marki
    PS: kdyby jsi ještě s něčím potřebovala pomoct, klidně napiš, pokud to bude v mých silách, ráda ti pomůžu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký podvečer,teprve teď jsem dorazila z práce aneb ráno za tmy,večer za tmy:-(....napsala jsi mi to tak krásně,že to ani nebylo možné nepochopit to-hihi.
      Tvůj odkaz na blog je i s ikonkou.Včera to bylo "bez", protože to byl pouhý komentář a ne příspěvěk.
      Hezký zbytek dne Eva

      Vymazat
  3. pěkná nadílka.... to samé u nás... a po celé republice:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat